Pārdošanas vadība

V. Praude, I. Liniņa
Produkta informācija
iconmonstr-x-mark-1
Iesējuma veids: Mīkstie vāki
Xicon
Izdevējs: Turība
ISBN: 9789934543159
Izdošanas gads: 2018
Valoda: latviešu
Platums x garums x augstums, mm: 148 x 200 x 22
Svars (kg): 0.99
Lappušu skaits: 407
Iesējuma veids: Mīkstie vāki
Apraksts
iconmonstr-x-mark-1
Domājot par patērētāju vajadzību apmierināšanas nozīmīgumu, grāmatas autori ir nonākuši pie secinājuma, ka uzņēmējdarbībā panākumu un sekmju noslēpums ir šāds: patērētājiem jāpiedāvā tādas preces un pakalpojumi, kas pārsniedz gaidīto patēriņa vērtību. Daudzi uzņēmumi jau apzinās, ka īstenot savus mērķus konkurences apstākļos var tikai pārorientējoties uz patērētāju pētīšanu un analīzi, veidojot pircēju datu bāzes, lai labāk izprastu viņu rīcību tirgū un līdz ar to veiktu efektīvu komunikāciju. Diemžēl ne vienmēr uzņēmēji un menedžeri novērtē, cik svarīga nozīme pašreizējos tirgus apstākļos ir ne tikai produktu ražošanai, bet arī prasmei tos pārdot, lai apmierinātu patērētāju vajadzības. Jāņem vērā, ka, piemēram, ledusskapis tikai tad īsti apmierina vajadzības, kad ir ierīkots virtuvē, nevis tad, kad atrodas uzņēmuma noliktavā. Pagaidām vietējie uzņēmumi vēl pietiekami nestrādā šajā jomā, neņem vērā, ka produktu pārdošanai ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, bet ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam.

Šī grāmata uzrakstīta un izdota, lai palīdzētu uzņēmējiem, menedžeriem un pārdošanas speciālistiem. Tā sastāv no atsevišķām, bet savā starpā saistītām 11 nodaļām.
Lasītāju atsauksmes
iconmonstr-x-mark-1
loader
Loading...

check-circle Jūsu atsauksme ir pieņemta.

Līdzīgas grāmatas