Piegādes un lietošanas noteikumi
iegādes noteikumi
1. LATVIJĀ
Bezmaksas piegāde uz jebkuru DPD paku skapi pasūtījumiem virs EUR 30,00!
Sūtījumus Latvijā piedāvājam saņemt kādā no šiem piegādes variantiem:
- Omniva pakomāti. Visiem sūtījumiem uz Omnova pakomātiem Latvijā cena ir 3,20 EUR (pasūtījumiem zem EUR 30,00). Cena par piegādi nemainās neatkarīgi no Jūsu pirkuma apjoma. Piegādes laiks: 3 – 4 darba dienas;
- DPD pick-up punkti. Visiem sūtījumiem uz DPD Pick-up punktiem Latvijā cena ir 3,00 EUR (pasūtījumiem zem EUR 30,00). Cena par piegādi nemainās neatkarīgi no Jūsu pirkuma apjoma. Piegādes laiks: 3 – 4 darba dienas;
- ar Latvijas pasta starpniecību. Izvēloties Latvijas pastu, sūtījums tiks nogādātas Jums tuvākajā pasta nodaļā un par tā saņemšanu, saņemsiet Latvijas pasta nosūtītu paziņojumu. Piegādes ilgums, izvēloties Latvijas pastu, būs no 4 līdz 5 darba dienām. Izmaksas par sūtījuma saņemšanu, izmantojot Latvijas pastu ir atkarīgas no sūtījuma svara (tās var svārstīties no 2,45 EUR līdz 15,00 EUR). Precīzu cenu par piegādi redzēsiet pie pasūtījuma noformēšanas.
Pasūtījumiem sākot no EUR 30,00 ir bezmaksas piegāde uz Omniva vai DPD paku skapjiem Latvijā!
2. ĀRPUS LATVIJAS
Sūtījumus ārpus Latvijas piegādāsim izmantojot kurjerpasta UPS pakalpojumus (Eiropa un Pasaule) vai DPD paklpojumus (Eiropa: Polija, Austrija, Beļģija, Čehija, Dānija, Luksemburga, Nīderlande, Slovākija, Somija, Šveice, Vācija, Zviedrija, Francija, Lielbritānija, Slovēnija, Ungārija, Horvātija, Bulgārija, Grieķija, Itālija, Īrija, Portugāle, Rumānija, Spānija). Pasūtījumu piegādei klients var izvēlēties kādu no pārvadātāja piedāvātajiem servisa veidiem. Piegādes laiks un izmaksas ir atkarīgas no piegādes adreses un sūtījuma svara. Precīzas izmaksas par sūtījuma saņemšanu redzēsiet pie pasūtījuma noformēšanas.
Visi veiktie pirkumi internetveikalā tiek komplektēti un nosūtīti nākamajā darba dienā pēc to veikšanas. Gadījumā, ja kādu tehnisku iemelsu dēļ pasūtījuma izpilde kavēsies, mēs par to Jūs informēsim rakstiski, Jūsu norādītajā e-pasta adresē.
Jebkurā gadījumā, mēs centīsimies pasūtījumu izpildīt pēc iespējas ātrāk un nodrošinot visaugstāko servisu!
Kā veikt pirkumu?
– Izvēlieties preci. Kad tas izdarīts, spiediet Pievienot Grozam, kas to automātiski pievienos Jūsu iepirkuma grozam.
– Noformējiet pasūtījumu. Dodieties uz sadaļu “Iepirkumu grozs”, rūpīgi izlasiet visu informāciju par sevis izvēlēto preci un aizpildiet obligātos laukus, kā arī pārskatiet izvēlētās preces un to daudzumu.
– Turpiniet uz apmaksu
Spiediet Turpināt noformēt pirkumu. Atvērsies vairāki lauki, kuros Jums jāievada nepieciešamie dati, lai varam ar Jums sazināties, saistībā ar veikto pirkumu, izsūtīt pirkumu apstiprinošu rēķinu, kā arī veikt piegādi uz Jūsu norādīto adresi. Ja Jūs apmierina veiktais pasūtījums, izvēlies vienu no metodēm, kā apmaksāt savu pirkumu un spiediet SAMAKSĀT.
Pēc veiksmīgas apmaksas veikšanas Jūs saņemsiet uz savu norādīto e-pastu vēstuli ar pasūtījuma apstiprinājumu (e-pasts atnāk dažu minūšu laikā). Šajā e-pastā būs precizēti pasūtīto preču nosaukumi un to skaits. Gadījumā, ja Jūs pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu nesaņemat, tas nozīmē, ka apmaksa nav notikusi. Šajā gadījumā iesakām vēlreiz pārliecināties par visu prasīto darbību precīzu veikšanu un atkārtot pirkumu. Visbiežāk sastopamie iemesli, kāpēc netiek veikta apmaksa ir:
- ja apmaksu veic ar maksājuma karti, tad, iespējams, kartei nav aktivizēta pirkumu veikšana internetā. Šajā gadījumā sazinieties ar maksājumu kartes izdevējbanku;
- iespējams, kartei ir pārsniegts dienas maksājumu limits;
- iespējams, jāpapildina līdzekļi uz kartes
Pēc pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta saņemšanas, 1-2 darba dienu laikā, Jūs saņemsiet pasūtījuma izpildes e-pastu, kas informēs, ka preces ir sakomplektētas un nodotas piegādātājam piegādei. Ja Jūs būsiet izvēlējušies DPD piegādes veidu vai UPS piegādes veidu, tad šajā izsūtīšanu apstiprinošā e-pastā būs norādīts sūtījuma izsekošanas numurs. Ar šo numuru Jūs varat izsekot savam sūtījumam un pārbaudīt tā statusu. Lūdzam ņemt vērā, ka izsekošanas numurs tiek aktivizēts vienas darba dienas laikā. Tas nozīmē, ka pārbaudot attiecīgo sūtījumu, sākumā tas var neuzrādīt nepieciešamo informāciju. Šajā gadījumā, lūdzam pārbaudi atkārtot pēc kāda laika.
Ja esat izvēlājies DPD piegādi, tad sūtījuma statusu var pārbaudīt šajā saitē: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/lv_LV
Ja esat izvēlājies UPS piegādi, tad sūtījuma statusu var pārbaudīt šajā saitē: https://www.ups.com/lv/en/services/tracking/information.page
Ja esat izvēlājies piegādi ar Latvijas pastu, tad sūtījuma izsekošana nav iespējama.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumos, lūdzm rakstīt mums uz e-pastu: [email protected] vai zvanīt: +371 22813744
Norēķinu valūta
Norēķinu valūta vietnē www.buki.lv ir eiro (EUR).
Apmaksas kārtība
Jūsu ērtībai piedāvājam veikt apmaksu ar norādītām bankas kartēm.
Apmaksa ar bankas karti ir iespējama tikai tajā gadījumā, ja banka, kura Jums ir izsniegusi doto karti, piedalās programmā drošo pirkumu veikšanai internetā (MasterCard SecureCode vai Verified by Visa). Pēc bankas kartes datu ievadīšanas Jūs varat tikt nosūtīti uz Jūsu bankas lapu drošības koda ievadīšanai, kas nepieciešams lai pārbaudītu Jūsu personas datus. Ja maksājums netiks apstiprināts, lūgums sazināties ar Jūsu banku, kura Jums ir izsniegusi maksājuma karti vai arī izvēlieties citu maksājuma veidu.
Ja www.buki.lv nevar izpildīt grāmatu pasūtījumu, tādēļ, ka attiecīgās grāmatas nav pieejamas, www.buki.lv par to informē pasūtītāju un atmaksā tam visu veikto iemaksu par grāmatām un to piegādi ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad E-grāmatnīca saņēmusi attiecīgo Pasūtījumu.
Atteikuma tiesības
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patēretāju tiesību aizsardzības likumu, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt Uzņēmumam e-veikalā iegādāto preci.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu (gadījumos, kas pasūtījums tika izpildīts daļēji).
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ (piem.: higiēnas priekšmeti u.c.), vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
- Pircējs ir atvēris jebkādu datu nesēja iepakojumu.
Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļai patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Uzņēmums patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs SIA “Grāmatu veikals”, juridiskā adrese: “Kalna benči”, Priekuļu pagasts, Priekuļu novads, LV-4126, e-pasta adrese: [email protected] par lēmumu atteikties no šā līguma.
Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
Atteikuma tiesības neattiecas uz digitālajiem produktiem - e-grāmatas, audio grāmatas un Dāvanu kartes.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi. Pārdevējs apzinās un ievēros visus drošības pasākumus, kas saistīti ar karšu datu pārsūtīšanu un pircēja kartes dati netiks glabāti.
Preču atgriešana
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patēretāju tiesību aizsardzības likumu, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt internetveikalā iegādāto preci.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu (gadījumos, kad pasūtījums tika izpildīts daļēji).
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ (piem.: higiēnas priekšmeti u.c.), vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
- Pircējs ir atvēris jebkādu datu nesēja iepakojumu.
- Pircējs nevar attgriezt digitalās preces - e-grāmatas, audio grāmatas, kā arī Dāvanu kartes.
Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļai patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Uzņēmums patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs, buki.lv, par lēmumu atteikties no šā līguma.
Līgums
Latvijas Republikas likumdošana nosaka, ka internetveikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Distances līgums
Pārdevējs ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Grāmatu veikals”, reģistrācijas numurs: 44103134534.
Pircējs ir fiziska vai juridiska persona, kas iepērkas buki.lv.
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu: Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
Reģistrēto klientu atlaide
Reģistrējoties grāmatu internetveikalā www.buki.lv un aizpildot visu nepieciešamo informāciju, klientam tiek piešķirta pastāvīga atlaide uz grāmatu pirkumiem.
Atlaide tiek noteikta 10% apmēra un tiek piemērota tikai grāmatu pirkumiem.
Atlaide neattiecas uz Dāvanu kartēm un piegādes izmaksām.
Akciju atlaides un reģistrēto klientu pastāvīgā atlaide nesummējas.
Klientam vienmēr tiek piemērota lielākā atlaide, kas attiecīgai grāmatai ir piešķirta.