Latvijas mediju ekoloģija 2020. gada pandēmijas krīzē

Produkta informācija
iconmonstr-x-mark-1
Iesējuma veids: Cietie vāki
Xicon
Izdevējs: LU Akadēmiskais apgāds
ISBN: 9789934189999
Izdošanas gads: 2023
Valoda: latviešu
Platums x garums x augstums, mm: 180 x 270 x 40
Svars (kg): 0.85
Lappušu skaits: 502
Iesējuma veids: Cietie vāki
Apraksts
iconmonstr-x-mark-1
Grāmata piedāvā pētījumu par Latvijas mediju ekoloģiju Covid-19 pandēmijas izraisītajā krīzes situācijā. Tā pamatā mediju ekosistēmas teorētiskās pieejas, kas ļauj raksturot medijus kā vidi – gan kā veselumu, gan kā tās elementu kopstruktūru un to savstarpējās attiecības. Grāmatā iekļauti pētījumi par mediju un sociālo tīklu informatīvo lomu, ekonomiku, medijpratību, reklāmu, digitālajām tehnoloģijām, reģionālajiem medijiem, sabiedrības noskaņojuma vadīšanu, ētiku, privātās telpas publiskajām performancēm, mājdzīvnieku mediatizāciju un daudziem citiem mediju darbības aspektiem Covid-19 pandēmijas radītajā krīzē. Atsevišķa nodaļa veltīta mediju darbības ārkārtas situācijās vēsturiskajai pieredzei.
Lasītāju atsauksmes
iconmonstr-x-mark-1
loader
Loading...

check-circle Jūsu atsauksme ir pieņemta.

Līdzīgas grāmatas